Lista komentarzy użytkownika tomek6922

Znaleziono 14 komentarzy.

dodano: 30.07.2016, 23:08 Deja vu, czyli agonia Lecha

W zeszłym sezonie bardzo często porównywano sytuację Chelsea do sytuacji Lecha. I w Polsce i w Anglii mistrzowie mieli drastyczny spadek formy i znajdowali się bardzo nisko w tabeli.

Ale ,,vox populi, vox Dei". Obiecuję już nie zamieścić żadnego felietonu o Ekstraklasie.

dodano: 11.11.2010, 16:48 Wilkins opuszcza Chelsea!

Why?

dodano: 09.05.2010, 21:30 CHELSEA MISTRZEM ANGLII!!

Pięknie Chelsea.Jeszcze jeden mecz i koniec wudanego sezonu. Oby wygrac Puchar Anglii. Chelsea mistrz i to sie liczy. Come on Chelsea!!

dodano: 09.05.2010, 19:40 CHELSEA MISTRZEM ANGLII!!

Chelsea!!!! Brawo Brawo Brawo. Jutro do budy z koszulka Chelsea!!

nawet jesli Chelsea nie zdobedzie mistrzostwa to mimo wszystko bede spełnione bo w jednym sezonie 3 razy ojebali Judaited

Kto nie skacze z Manchesteru hej,hej!. Brawo Chelsea za dowalenie tych zydkow

W środe AV pyka MU a Chelsea wygra na Goodisson PArk i bedzie lajcik

Świetny mecz w wykonaniu The Blues.Cech był klasą samą dla siebie a Drogba udowodił że nie stracił formy po PNA.Miło było patrzeć

Odebrali Terremu opaskę kapitańską. Mam nadzieję że Anglicy nie wyjdą z grupy przez takie zachowanie

Brawo Chelsea! Bardzo ładnie zaczęli nowy rok a Judaited przegrali u siebie z Leeds 0-1 ahahahahahahahaha

dodano: 01.01.2010, 21:24 Chelsea kupi Davida Villę?

PrzemoCFC - kazdy Ci sie nie podoba a wiec nie miej pretensji do wszystkich ze chca wzmocnien

dodano: 01.01.2010, 20:19 Chelsea kupi Davida Villę?

Najlepsi kandydaci wg.mnie :

David Villa - bedzie bardzo ciezko go pozyskac mimo iz dlugi Valencii sa duze.Sam piłkarz nie kwapi sie z odejsciem z Estadio Mestalla ale bardzo przydałby sie w Chelsea.

Fernando Torres - Liverpool takze ma problemy z finansami wiec mozna smiało sprobowac zwłaszcza ze grał juz w Anglii i szybciej przystosowałby sie do teamu.

Luis Suarez - gwiazda Ajaxu Amsterdam i całej ligi holenderskiej.Sądze ze najtanszy i pewnie najbardziej efektywny.

Sergio Aguero - młody argentyńczyk z wielkim talentem.Ale wg mnie jego notowania stają nizej niz wyzej wymienionej trojki.

Jeremain Defoe - 14 bramek jak do tej pory i gwiazda Tottenham Hotspur.Przydałby sie bardzo ze względu na znakomity instynkt snajperski.

Podsumowując to wszystko stawiałbym na Davida Ville i nie tylko dlatego ze jest moim ulubionym piłkarzem :)

dodano: 29.12.2009, 15:08 Berbatov: Tytuł trafi na Old Trafford

MU bez Ronaldo to jak człowiek bez nogi wiec Judaited moze zapomniec o mistrzostwie. Sądze ze Arsenal moze byc dla nas groźniejszy niz te zydki

dodano: 27.12.2009, 21:22 Wybieramy jedenastkę dekady!

GK:Hillario(Turnbull)

PO:Johnson(Geremi)

ŚO:Ben Haim

ŚO:Mancienne

LO:Zhirkov

PP:Quaresma

ŚP:Sidwell(Smiertin)

ŚP:Veron(Mineiro)

LP:Jarosik

N:Shevcenko(Pizzarro)

N:Mutu(Crespo)

Trener:LFS

Piłkarz:Veron

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

klubMPbramki
1Liverpool113125-10
2Man City102533-8
3Leicester City102227-7
4Chelsea91917-11
5Arsenal111717-17
6Bournemouth101414-14
7Newcastle10149-14
ZawodnikBA
1Tammy Abraham70
2Mason Mount30
3Olivier Giroud10
4Fikayo Tomori10
5N'Golo Kante10
6Jorginho10
7Christian Pulisic02
pokaż całą tabelę ligową pokaż całą tabelę strzelców
Internetowy Sklep Sportowy

ChelseaLondyn.pl - obserwuj nas na Twitterze
Następny mecz
Chelsea
:
Brighton & Hove Albion
Chelsea - Brighton & Hove Albion
24.02.2019, 13:00
Stamford Bridge (London)
pokaż cały terminarz
Poprzedni mecz
Chelsea
2:0
Crystal Palace
Chelsea - Crystal Palace
T. Abraham 52`
9.11.2019, 13:30
Stamford Bridge (London)
Panel kibica
osób online
17244
aktywnych
uzytkowników
32082
dodanych
aktualności
Piłkarski sklep kibica Manchester City Nieoficjalny polski serwis The Foxes FanZone
Co sądzisz o zakazie transferowym nałożonym na Chelsea?
UEFA postąpiła niesłusznie14,71%
Prawidłowe działanie UEFA5,88%
Słuszcznie czy niesłusznie, ale może i dobrze się stało, bo dzięki temu szansę mogą dostać wychowankowie44,12%
Chelsea będzie miała przez to spore problemy ze skompletowaniem mocnej kadry na następny sezon17,65%
Chelsea nic na tym nie straci, bo zamiast kupować nowych zawodników, da szansę tym, którzy aktualnie przebywają na wypożyczeniu17,65%
34 odpowiedzi