Oficjalnie: Znamy daty meczów przedsezonowych

13.06.2018, 14:07 Jakub Karpiński
Chelsea oficjalnie ogłosiła dziś daty meczów towarzyskich, jakie rozegra drużyna latem w ramach przygotowań do sezonu 2018/19. Po wielu niejasnościach związanych z meczami w International Champions Cup, ostatecznie londyńczycy z Sevillą nie zagrają wcale, a mecze, które miały zostać rozegrane w Szwecji zostały przeniesione. W zamian za odwołany mecz z Hiszpanami, w Londynie zorganizowany zostanie sparing z Olympique Lyon.

Nienaruszone pozostało pierwsze spotkanie w Australii. Chelsea rozpocznie przygotowania mierząc się na wyjeździe z Perth Glory 23 lipca. Później przyjdzie czas na dwa mecze International Champions Cup: 28 lipca w Nicei z Interem Mediolan i 1 sierpnia w Dublinie z Arsenalem.

5 sierpnia The Blues jako triumfator FA Cup zmierzą się na Wembley z mistrzem Anglii Manchesterem City w meczu o Tarczę Wspólnoty. Ostatnim sprawdzianem przed startem sezonu Premier League będzie sparing na Stamford Bridge z Olympique Lyon 7 sierpnia, w ramach ICC.

Dzisiejszy komunikat potwierdza informacje podane przez Stadion Narodowy. Mecz z Sevillą w Warszawie nie tylko nie odbędzie się w Polsce, ale nie zostanie rozegrany w ogóle. Spotkania z Interem Mediolan i Arsenalem miały odbyć się w Szwecji, ale zostały przeniesione.

Mecze sparingowe Chelsea przed rozpoczęciem sezonu 2018/19:

23 lipca w Perth z Perth Glory
28 lipca w Nicei z Interem Mediolan (ICC)
1 sierpnia w Dublinie z Arsenalem (ICC)
5 sierpnia na Wembley z Manchesterem City (o Tarczę Wspólnoty)
7 sierpnia na Stamford Bridge z Olympique Lyon (ICC)
źródło: chelseafc.com

Komentarze (11):

Bryan
0
14.06.2018, 22:07 Redaktor, komentarzy: 4007 newsów: 2041

VanGreg, podbijam stawkę, ja również z wielką chęcią przeczytałbym twój artykuł. Zapewniam, że jeśli nie będzie tragedii pod względem ortograficznym / stylistycznym / językowym, to na pewno znajdzie się na stronie.

btw studiów i sesji, kilka lat świetlnych temu jeden z moich wykładowców powiedział na zajęciach: "nikomu nie wstawię 2 za gadanie głupot, jeśli ktoś będzie potrafił je uzasadnić" :)

Pozdrawiam

VanGreg
0
14.06.2018, 21:41 Użytkownik, komentarzy: 550 newsów: 0

Tylko ja wiem jak to bedzie, wysle i bede czekal. Napisze do kogos w tej sprawie i albo nie bedzie odpowiedzi albo okaże sie, ze nie wyslalem xD
Dobra napisze cos i wysle po sesji, a co mi tam najwyzej nie wstawicie :D

therealkuba9
0
14.06.2018, 19:46 Użytkownik, komentarzy: 100 newsów: 908

@VanGreg, nikt Ci nie broni napisać artykułu, jest opcja nadsyłania tekstów. Jeśli będzie dobry, to z chęcią go opublikujemy. :)

rdk47
0
14.06.2018, 17:06 Użytkownik, komentarzy: 1041 newsów: 0

Chciałbym w tym roku jakigoś spektakularnego zagrania naszych na rynku transferowym. Czy to będzie z Conte czy kimś innym na ławce trenerskiej juz mniej mnie obchodzi.
Mierzi mnie juz "Czas wrócić na szczyt" to hasło które za nic nie pasuję do Chelsea. Zbyt czesto jednak je słyszę dlatego zaznaczę ...my wcale z niego nie spadliśmy my poprostu musimy mocniej zaznaczyć tam swoja obecność i to nie dla fanów czy samego klubu ale dla sezonowcow których można usłyszeć juz wszędzie . Oby tak sie stalo żeby choć na chwilę fala taniej krytyki i ignoranctea zamknęła mordę :) pozdrawiam cieplutko kumatch

Co do Van Greg to chętnie bym przeczytał felieton twojego autorstwa kolego. Podejrzewam że było by ciekawie jak wystawił byś sie na krytykę pozostałych użytkowników... Ktorych tak łatwo sam krytykujesz :)

KarusCFC
0
14.06.2018, 14:08 Użytkownik, komentarzy: 2247 newsów: 5

,,Wypowiedz skierowana chyba do mnie''

Hah , ze mu sie jeszcze chce.

Qszu
0
14.06.2018, 12:41 Użytkownik, komentarzy: 1581 newsów: 0

Hahaha VanGreg z felietonem to by było coś ^-^

Trenera nie znamy bo w zarządzie nikt nie potrafi podjąć racjonalnych i szybkich decyzji- bimbają sobie. Może to być też w dużym stopniu zdeterminowane tym że prezes nie dostał tej swojej wizy. Może w trakcie MŚ kogoś wybiorą lub po prostu nie zdecydują się na żadne zmiany.

VanGreg
0
14.06.2018, 11:35 Użytkownik, komentarzy: 550 newsów: 0

Wypowiedz skierowana chyba do mnie. To moze zróbmy tak, ze jak ta "przepowiednia" sie spelni to pozwolicie mi (salonier) napisac jeden artykuł/felieton :D

Bryan
+1
13.06.2018, 21:04 Redaktor, komentarzy: 4007 newsów: 2041

Szoneczek, jeśli twoja przepowiednia się spełni to przez najbliższy sezon ani razu nie skrytykuje twoich wypowiedzi.
Słowo.

VanGreg
+2
13.06.2018, 19:53 Użytkownik, komentarzy: 550 newsów: 0

Jak to nie wiemy? Wiemy.
A jak nie wiecie to wam powiem, a co mi tam.
Antonio Conte.

blue1
+3
13.06.2018, 18:14 Użytkownik, komentarzy: 4298 newsów: 0

Dokładnie Blue_Rage, zawsze staram się być cierpliwy w takich sprawach, ale to już zdecydowanie za długo się ciągnie. Do końca okna transferowego w Anglii 57 dni, jak chcemy odświeżyć skład i wrócić do LM i walki o mistrzostwo, byłoby miło jakby ktoś w końcu usiadł na ławce trenerskiej i kupił kogo trzeba, bo wątpię żeby Conte został.

klubMPbramki
1Man City297172-21
2Liverpool297064-17
3Man Utd295754-39
4Chelsea285648-29
5Arsenal285459-37
6Tottenham275249-28
7West Ham283938-40
ZawodnikBA
1Eden Hazard1611
2Olivier Giroud107
3Pedro Rodriguez93
4Alvaro Morata90
5Willian89
6Ruben Loftus-Cheek62
7Ross Barkley55
pokaż całą tabelę ligową pokaż całą tabelę strzelców
Internetowy Sklep Sportowy

ChelseaLondyn.pl - obserwuj nas na Twitterze
Następny mecz
Chelsea
:
Brighton & Hove Albion
Chelsea - Brighton & Hove Albion
24.02.2019, 13:00
Stamford Bridge (London)
pokaż cały terminarz
Poprzedni mecz
Everton
2:0
Chelsea
Everton - Chelsea
Richarlison 49`
G. Sigurdsson 72`
17.03.2019, 17:30
Goodison Park (Liverpool)
Panel kibica
osób online
17213
aktywnych
uzytkowników
30734
dodanych
aktualności
Manchester City Nieoficjalny polski serwis The Foxes FanZone
Co sądzisz o zakazie transferowym nałożonym na Chelsea?
UEFA postąpiła niesłusznie0%
Prawidłowe działanie UEFA0%
Słuszcznie czy niesłusznie, ale może i dobrze się stało, bo dzięki temu szansę mogą dostać wychowankowie70%
Chelsea będzie miała przez to spore problemy ze skompletowaniem mocnej kadry na następny sezon20%
Chelsea nic na tym nie straci, bo zamiast kupować nowych zawodników, da szansę tym, którzy aktualnie przebywają na wypożyczeniu10%
10 odpowiedzi