DĄBROWA GÓRNICZA

Chcesz zorganizować lub uczestniczyć w spotkaniu lub zlocie? To miejsce dla Ciebie!

Moderator: hattrick1990

Postautor: Dudzio » 16 maja 2012, 14:57

odświeżam informacje:

Kujam 7:22:18
czesc
Kujam 7:22:21
sorry za zamieszanie
Kujam 7:22:24
ale jednak nie wpadne
Kujam 7:22:35
po prostu musze cos zrobic ze wszystkimi z ktorymi mialem isc

OFICJALNA LISTA:
1. Dudzio +1
3. Jabol +1
5. Speszaq
6. radziocfc5 +1

czyli na czysto zostają jeszcze 3 wolne miejsca. Zabierajcie znajomych. Ja dopytam jeszcze jednego kumpla z DG. W pubie będziemy tak kolo 20. Jeśli pojawi się ktoś wcześnie to podawajcie moje nazwisko barmanowi i powie wam które stoliki (2) są nasze.
Obrazek
Obrazek
"I told you Chelsea were the best
team in the world and tonight we are!"
'19.05.12
Awatar użytkownika
Dudzio
-#vip
-#vip
 
Posty: 1797
Rejestracja: 23 stycznia 2008, 14:41
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postautor: Speszaq » 16 maja 2012, 16:49

No trzeba walnąć solidną rozgrzewe (%) przed meczem !
Ja jestem w stanie załatwić dwie osoby więc jak zostaną miejsca to ich zabieram.
Kurw@ ile szczęścia w jednym dniu będzie w końcu koniec matur i finał !
Obrazek
Awatar użytkownika
Speszaq
-#vip
-#vip
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postautor: Dudzio » 16 maja 2012, 17:01

Speszaq pisze:jak zostaną miejsca to ich zabieram

roger that. over and out

zostaje jedna pozycja

[ Dodano: 18 Maj 2012, 12:55 ]
no i pojawiają się pierwsze problemy ;d
z dąbrowy dojazd do bedzina jest lajtowy, ale żeby później dojechać do Wojkowic to już większy problem. busy mamy o 22:50 i 2:07. Czyli nijak się nie wpisuje w oczekiwania. Nie wiem czy nie będę musiał przyjechać.... autem :<<<<<<
Obrazek
Obrazek
"I told you Chelsea were the best
team in the world and tonight we are!"
'19.05.12
Awatar użytkownika
Dudzio
-#vip
-#vip
 
Posty: 1797
Rejestracja: 23 stycznia 2008, 14:41
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postautor: Speszaq » 18 maja 2012, 17:47

kurw@ na ten bus o 2 się raczej nie wyrobisz jak wygramy, a wygramy.
Będę od 20.
Obrazek
Awatar użytkownika
Speszaq
-#vip
-#vip
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postautor: Dudzio » 18 maja 2012, 23:05

nie no spoko przynajmniej wszyscy sie ocieszą bo bd mieli podwózkę do domu : wypije jedno piwo jak przyjadę o tej 20 i 'starczy mi' ;p

EDIT:

dobra jest ostateczny werdykt: jedziemy w 5 w seicento (dołączył sie jeden kumpel wiec wszystkie miejsca w rezerwacji sa zajęte) <lol2> radzio czekam na potwierdzenie na gg.
Jeśli ktoś mi jutro przyjdzie bez znajomości podstawowych przyśpiewek to sie pogniewam ;d
Obrazek
Obrazek
"I told you Chelsea were the best
team in the world and tonight we are!"
'19.05.12
Awatar użytkownika
Dudzio
-#vip
-#vip
 
Posty: 1797
Rejestracja: 23 stycznia 2008, 14:41
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postautor: Warson » 25 sierpnia 2012, 23:35

Siema. Może zoorganizujemy jakieś spotkanie w Obrębie Dąbrowy, Będzina, Sosnowca itp?

Temat coś umarł :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Warson
-#vip
-#vip
 
Posty: 2
Rejestracja: 25 sierpnia 2012, 23:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Postautor: Dudzio » 10 października 2012, 14:27

dokładnie. temat umarł. może ktoś bysie w końcu odezwał? halo ludzie sezon juz się zaczął!
Obrazek
Obrazek
"I told you Chelsea were the best
team in the world and tonight we are!"
'19.05.12
Awatar użytkownika
Dudzio
-#vip
-#vip
 
Posty: 1797
Rejestracja: 23 stycznia 2008, 14:41
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postautor: Speszaq » 13 grudnia 2012, 11:48

******************** ZAPROSZENIE********************

Bardzo miło jest mi zaprosić wszystkich fanów Chelsea z okolic zagłębia do siebie na mecz 16.12.2012r w Klubowych Mistrzostwach Świata.
Proszę o liczne przybycie i potwierdzenie swojej obecności jak najszybciej.
Dane kontaktowe:
500301253 (Orange)
882220056 (T-Mobile)
28480792 (gg)
Zbiórka w centrum pod halą sportową skąd was odbiorę.
Wszyscy przychodzą oczywiście w barwach niebieskich.
Mecz będziemy oglądać na telewizorach 42' i ewentualnie jak by nas było rzeczywiście dużo to w drugim pokoju na 37' relacja z EuroSportu w jakości HD.
Skromny katering zapewniony, ale % każdy w własnym zakresie.
Jak mi ktoś rozwali chatę to dostaje od razu po zębach :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Speszaq
-#vip
-#vip
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postautor: Dudzio » 16 marca 2013, 00:34

odradzamy sie na nowo. vs Rubin? gadalem z kujamem, ma dać znać. jabola osobiscie namowie. speszaq tez bedzie chetny. jesli nikt w ciagu 2 dni sie nie odezwie w tym temacie to was kurw@ pozabijam.

zaloze konto i temat na chelsealive. zobaczymy czy sa jeszcze jacys zaglebiacy
Obrazek
Obrazek
"I told you Chelsea were the best
team in the world and tonight we are!"
'19.05.12
Awatar użytkownika
Dudzio
-#vip
-#vip
 
Posty: 1797
Rejestracja: 23 stycznia 2008, 14:41
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postautor: BlackCat » 17 marca 2013, 15:36

Dudzio spokojnie :D

A gdzie by to było dokładnie?
"Kocham Chelsea i uwielbiam tutaj grać, dlatego też kolejne pięć lat na Stamford Bridge to dla mnie spełnienie marzeń."
Awatar użytkownika
BlackCat
-#vip
-#vip
 
Posty: 28
Rejestracja: 05 kwietnia 2012, 17:44
Lokalizacja: Śląsk

PoprzedniaNastępna

Wróć do Spotkania i zloty fanów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron